пʼятниця, 9 листопада 2018 р.

День української писемності і мови

9 листопада відзначили проведенням тематичного дня, присвяченого знайомству з українською народною казкою «Коза-Дереза».
На ранковій зустрічі перевірили свої знання українських народних казок: відповідали на запитання вікторини. На перервах розглядали книжки з казками.
На уроці «Я досліджую світ» прослухали казку «Коза-Дереза», обговорили чого вона нас  вчить.
На уроках мистецтва познайомилися з фрагментами опери М. Лисенка «Коза-Дереза». Слухали пісні Кози, Вовка, Рака, Лисички, дует Вовка і Лисички. Виконували пісні Лисички та Кози. Розмальовували героїв казки.
На уроці фізкультури імітували рухи казкових героїв. Особливо вдався рак.


Ранкова зустріч.





 "Я Коза-Дереза за три копи куплена".
 Зайчик-побігайчик.
 "Ой я, сірий Вовчок,  по степах гуляю".
 Переляканий ведмідь.
 "А я Рак-неборак, я не простий козак".
 "Я Лисичка, я сестричка не сиджу без діла".
 Ось так ходить рак.

Немає коментарів:

Дописати коментар