четвер, 8 жовтня 2020 р.

Нарешті знову разом!

       Літні канікули цього року пройшли у незвичних умовах. Тому учням до першого уроку були запропоновані міні-проєкти на різні теми. 
      Ось як розподілилися наші вподобання.

Учні, які обрали тему "Я люблю рідне місто", розповіли, як відпочивали, що 
цікавого бачили, про що нове дізналися.


Своїми враженнями поділилися діти, які обрали міні - проєкт "Я - мандрівник".
Учні розповіли, як відпочили в інших містах України.
Денис вибрав тему "Я - дослідник". 
Він розповів про свою колекцію гірських порід.


Тася обрала міні - проєкт "Мої друзі - книжки"
і познайомила нас з тими тваринами, про яких прочитала 
у чудовій книжці Джеральда Даррела "Моя сім'я та інші звірі". 


Віталій та Камєлія - учасники проєкту "Своїми руками". 







Немає коментарів:

Дописати коментар